اقدام پژوهی چگونه توانستم جمله سازی و انشای دانش آموزان را در کلاس چند پایه تقویت کنم
فرمت pdf
تعداد صفحات: ۳۱
دانلود از سه کلیک دانلود از فایل سل
اقدام پژوهی چگونه توانستم جمله سازی و انشای دانش آموزان را در کلاس چند پایه تقویت کنم
فرمت pdf
تعداد صفحات: ۳۱
دانلود از سه کلیک دانلود از فایل سل
اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت کار با چرخ های صنعتی را در دانش آموزان پایه سوم هنرستان میثاق افزایش دهم؟
فرمت pdf
تعداد صفحات: ۵۶
پست سازمانی: هنر آموز
دانلود از سه کلیک دانلود از فایل سل
اقدام پژوهی چگونه توانستم تربیت دینی دانش آموزان کلاس اول ابتدایی را تقویت کنم؟
با فرمت :pdf
در ۳۵ صفحه
فهرست:
دانلود از سه کلیک دانلود از فایل سل
اقدام پژوهی افزایش میزان مشارکت معلمان استان خراسان رضوی در برنامه معلم پژوهنده
فرمت :pdf
تعداد صفحات: ۴۰
فهرستدانلود از سه کلیک دانلود از فایل سل
حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی اب و هوایی ایران
چگونه می توانم اخلاق و رفتار اسلامی را در دانش آموزان پرورش دهم؟
چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب خط نوشتاری زهرا را بهبود بخشم؟
چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون پذیری کمک کنم؟
چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموز . م را برطرف کنم؟
چگونه می توانم مشکل افسردگی دانش اموز فاطمه را حل کنم
چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس علوم تجربی را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم.
چگونه می توانم میزان علاقه شاگردانم به درس ریاضی را افزایش دهم
بررسی علل اشکالات در املا نویسی دانش اموزان و راهکارهای درمان ان
چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاس های چمد پایه مقطع ابتدایی
چگونه با روشهای نوین تدریس رفتارهای نامناسب دانش اموزان را تغییر دادم
چگونه با تلفیق هنر در تدریس درس عربی باعث جذاب شدن این درس شدم
چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشویق کنم
چگونه توانستم رفتارهای نادرست و ناشایست دانش آموز پایه اول ابتدایی ام را اصلاح کنم.چگونه می توانیم نشاط را در دانش اموزان مدرسه راهنمایی در هنگام ساعات استراحت کلاسی افزایش دهیم
چگونه می توانم رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف) را در دانش آموزم بر طرف کنم
چگونه توانستم دانش اموزانم را با فعالیت های تکمیلی به رسم هندسی علاقمند کنم
اقدام پژوهی:چگونه دانش آموزان کلاس ششم ابتدایی رابه کار گروهی یا همیاری درکلاس علاقه مند کنم
فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات بیست و نه صفحه
چکیده :
دانش
آموزانی که از طریق یادگیری فعال به یادگیری می بردازند نه تنها بهتر
یاد می گیرند بلکه از تجربه یادگیری الذت بیشتری نیز می برند .حتی اگر
معلم بهترین سخنران باشد ودر تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی بپردازد ممکن
است یادگیری صورت گیرد اما این یادگیری به اندازه یادگیری که در موقعیت
فعات به وجود می آید کامل جامع وپایدار نیست . به نظر بین وویتاکر یکی
ازمهمترین راهبرد های فعال کردن دانش آموزان در فرآیند یادگیری ازگروهها
مطالعه در کلاس و فراهم کردن فرصت بحث تبادل نظر وبرسش و باسخ است (بین
وویتاکر 2000)
اثرات یادگیری از طریق کار گروهی و همیاری را می توان در این 5 بند خلاصه کرد :
1.افراد از یکدیگر می آموزند
2.انگیزه جهت یادگیری راافزایش می دهد
3.احساسات مثبت نسبت به یکدیگر را افزایش می دهد واز جدایی و تنهایی می کاهد وروابط دوستانه ایجاد می کنند
4.باعث تقویت مهارتهای اجتماعی می گردد.
5. منجربه تقویت عزت نفس می شود.
فهرست مطالب
چکیده :
مقدمه
بیان مساله :
شواهد1:
یافته های علمی:
انواع یادگیری
عوامل مؤثر بر یادگیری
انواع بازدههای یادگیری
ضرورت تحول درروشهای تدریس
پیشینه تحقیق:
تجزیه و تحلیل:
اثرات یادگیری فعال وهمیاری (شواهد2 )
پیشنهادات:
منابع
اقدام پژوهی: علل ضعف دانش اموزان پایه دوم در درس املا
فرمت:WORD
تعداد صفحات: ۱۵ صفحه
لیست مطالب:
مقدمه
مقطع ابتدایی زیر بنای مقاطع دیگر تحصیلی می باشد و در مقطع ابتدایی نیز پایه اول اساس پایه های دیگر می باشد و هر چقدر دانش آموزان در این پایه بهتر آموزش ببینند در پایه های دیگر راحت تر هستند و بالعکس ؛ در پایه ی اول دو درس ریاضی و فارسی ( قرائت فارسی و املای فارسی ) دروس کلیدی هستند و بیشترین ساعات هفته به این دو درس اختصاص می یابد و از بین دو درس ذکر شده درس فارسی از اهمیت دو چندانی برخوردار می باشد. طوری که بدون یادگیری درس فارسی , یادگیری دروس دیگر تقریباً غیر ممکن می باشد.
مرحله ۱ : (مشخص کردن موضوع و عنوان مسئله )
مرحله ۲ : (توصیف وضعیت موجودو تشخیص مسئله )
مرحله ۳ : (گرد آوری اطلاعات – شواهد ۱)
مرحله ۴ : (تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها )
مرحله ۵ : ( انتخاب یک راه حل جدید موقتی )
مرحله ی ۶ : ( اجرای طرح جدید و نظارت برآن )
مرحله ی ۷ : گرد آوری اطلاعات ( شواهد ۲ )
مرحله ی ۸ : ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن
مرحله ۹ : تجدید نظر و دادن گزارش نهایی و نتیجه گیری
منابع و ماخذ
- چگونه می توانم تعامل خوبی با دانش آموزان و همکاران در مدرسه داشته باشم؟
9- چگونه می توانم میزان فراگیری دانش آموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم
10- چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم
11- چگونه توانستم روابط اجتماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم
12- اقدام پژوهی: چگونه توانستم بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع کنم
13- اقدام پژوهی: چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزان موثر باشم
14- اقدام پژوهی:چگونه توانستم میزان علاقمندی دانش آموزان پایه اول را به درس قرآن افزایش دهم
15- اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزان چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم
16- اقدام پژوهی: بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل این مشکل
17- اقدام پژوهی: چگونه می توان با آموزش مهارت ها و روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود؟
18- اقدام پژوهی:چگونه خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتمااعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادینه کنم؟
19- اقدام پژوهی: چگونه مانع افت درسی دانش اموزان پایه دوم دبیرستان در درس عربی شدم
20- اقدام پژوهی: علل ضعف دانش اموزان پایه دوم در درس املا