اقدام پژوهی ضعف در املا پایه دوم ابتدایی
اقدام پژوهی: علل ضعف دانش اموزان پایه دوم در درس املا
فرمت:WORD
تعداد صفحات: ۱۵ صفحه
لیست مطالب:
مقدمه
مقطع ابتدایی زیر بنای مقاطع دیگر تحصیلی می باشد و در مقطع ابتدایی نیز پایه اول اساس پایه های دیگر می باشد و هر چقدر دانش آموزان در این پایه بهتر آموزش ببینند در پایه های دیگر راحت تر هستند و بالعکس ؛ در پایه ی اول دو درس ریاضی و فارسی ( قرائت فارسی و املای فارسی ) دروس کلیدی هستند و بیشترین ساعات هفته به این دو درس اختصاص می یابد و از بین دو درس ذکر شده درس فارسی از اهمیت دو چندانی برخوردار می باشد. طوری که بدون یادگیری درس فارسی , یادگیری دروس دیگر تقریباً غیر ممکن می باشد.
مرحله ۱ : (مشخص کردن موضوع و عنوان مسئله )
مرحله ۲ : (توصیف وضعیت موجودو تشخیص مسئله )
مرحله ۳ : (گرد آوری اطلاعات – شواهد ۱)
مرحله ۴ : (تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها )
مرحله ۵ : ( انتخاب یک راه حل جدید موقتی )
مرحله ی ۶ : ( اجرای طرح جدید و نظارت برآن )
مرحله ی ۷ : گرد آوری اطلاعات ( شواهد ۲ )
مرحله ی ۸ : ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن
مرحله ۹ : تجدید نظر و دادن گزارش نهایی و نتیجه گیری
منابع و ماخذ