دانلود نمونه اقدام پژوهی

بزرگترین سایت ارائه دهنده اقدام پژوهی در تمام موضوعات

بزرگترین سایت ارائه دهنده اقدام پژوهی در تمام موضوعات

در اینجا جدیدترین و کاملترین و ارزانترین اقدام پژوهی های مرتبط با تمام پایه ها و درس ها تقدیم شما می شود. امید است رضایت خاطر شما فرهنگیان و والدین گرامی جلب شود.

مجموعه اقدام پژوهی

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ق.ظ

- چگونه می توانم تعامل خوبی با دانش آموزان و همکاران در مدرسه داشته باشم؟

9- چگونه می توانم میزان فراگیری دانش آموزانم را در درس کار و فناوری پایه ششم ابتدایی با استفاده از کامپیوتر افزایش دهم

10- چگونه توانستم با شیوه تدریس نوین ساعت درس جغرافیا را برای خود و دانش آموزانم جذاب کنم

11- چگونه توانستم روابط اجتماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم

12- اقدام پژوهی: چگونه توانستم بی اعتنایی مقابله ای را در یکی از دانش آموزانم رفع کنم

13- اقدام پژوهی: چگونه توانستم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزان موثر باشم

14- اقدام پژوهی:چگونه توانستم میزان علاقمندی دانش آموزان پایه اول را به درس قرآن افزایش دهم

15- اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزان چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم

16- اقدام پژوهی: بررسی علل بی نظمی و بی انضباطی دانش آموزان و تلاش برای حل این مشکل

17- اقدام پژوهی: چگونه می توان با آموزش مهارت ها و روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود؟

18- اقدام پژوهی:چگونه خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر و روابط مرسوم اجتمااعی را در دانش آموزان پایه پنجم نهادینه کنم؟

19- اقدام پژوهی: چگونه مانع افت درسی دانش اموزان پایه دوم دبیرستان در درس عربی شدم

20- اقدام پژوهی: علل ضعف دانش اموزان پایه دوم در درس املا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی